6 viisi oma Facebooki reklaamide täiustamiseks: sotsiaalmeedia eksamineerija
Facebooki Reklaamid Facebook / / September 25, 2020
Kas soovite oma Facebooki reklaamide toimivust parandada?
Ei tea, milliseid mõõdikuid vaadata?
Kasutades Facebooki peamist statistikat, et näha, kuidas kasutajad teie reklaamidele reageerivad ja nendega seonduvad, saate kampaaniaid optimeerida.
Selles artiklis saate avastage kuus viisi, kuidas Facebooki reklaamimõõdikud aitavad teil oma Facebooki reklaame täiustada.

Eksportige oma Facebooki reklaamide andmed Excelisse
Et tõhusalt analüüsida oma Facebooki reklaamikampaaniad, peate esitama oma andmed selgelt ja üksikasjalikult. Üks parimatest viisidest seda teha on graafikute abil.
Kahjuks ei sisalda Facebooki aruandlusliides häid graafikuid, kuid saate hõlpsalt diagramme luua, eksportides teabe Excelisse. Alustamiseks toimige järgmiselt.
Minge oma Ads Manageri aruannetesse ja klõpsake kampaanial soovite analüüsida. Vasakul asuvas reklaamikomplektide loendi kohal klõpsake selle kampaania nupul Reklaamikomplektid ja valige See kampaania.

Kui teie aruanne ei sisalda nõutavaid mõõdikuid, saate need lisada. Klõpsake nuppu Toimivus ja seejärel käsku Kohanda veerge.

Järgmine klõpsake jaotist Jaotus ja valige Aja järgi ja siis Päev nii et näete iga päeva tulemusi.
Lõpuks klõpsake nuppu Ekspordi paremal selle aruande eksportimiseks Excelisse. Kui olete kogu selle teabe Excelisse lisanud, saate hõlpsalt luua trenditabeleid, mis aitavad teil paremini mõista oma kampaania toimivust ja tulemusi.
Siin on loetelu olulisematest mõõdikutest, mida vaadata ja kuidas neid kasutada oma Facebooki reklaamikampaaniate mõistmiseks ja kontrollimiseks.
# 1: jälgige CTR-i reklaami apellatsiooni mõõtmiseks
Klikkimise määr (CTR) on üks populaarsemaid mõõdikuid, mida veebireklaamid kasutavad. See tähistab näitamiste arvu ja saadud klikkide arvu suhet.
Kuna konversioonide saamiseks on kasutajatel tavaliselt vaja kõigepealt reklaamil klikkida, on CTR-st saanud paljude reklaamijate jaoks võtmemõõdik. Nad tunnevad elevust kõrge CTR-i üle, tunnevad muret, kui see on liiga madal, ja otsivad sageli teavet selle kohta, milline on nende tööstuse või turu standardne CTR.
Tegelikkuses on CTR vaid märk sellest, kui huvitatud on teie reklaamist kasutajad. Mitte rohkem.

Jah, kui teie sihtimine on õige ja teie toode on hea, saadab kõrge CTR rohkem liiklust, mis omakorda võib tuua rohkem konversioone. Madala CTR-iga kampaaniad suudavad siiski head saavutada ROIja tohutu CTR-iga kampaaniad ei pruugi üldse tulu tuua.
Madalal CTR-il on tavaliselt kaks põhjust:
- Halb reklaam: Kui sihtimine on õige, kuid teie reklaam on halb (näiteks on sellel halb pilt, reklaami koopia pole köitev, pole üleskutset jne), ei pööra kasutajad teie reklaami tähelepanu.
- Halb sihtimine: Teil võib olla hea reklaam, mida esitatakse valele vaatajaskonnale. Sel juhul on CTR tõenäoliselt madal.
Kui teie kampaania CTR on madal, on aeg neid kahte elementi analüüsida.
Samuti võib CTR aja jooksul langeda, kui sagedus suureneb. Kui kasutajad hakkavad teie reklaami nägema mitu korda, siis tõenäoliselt nad ei kliki sellel, kui nad seda juba nägid.

CTR ei ole tavaliselt toimivuse mõõdik, välja arvatud juhul, kui teie peamine eesmärk on liikluse suurendamine. See on aga hea mõõdik, et mõista, kui huvitatud on teie reklaamis kasutajad.
# 2: üldiste kulude mõistmiseks vaadake CPM-i
Kas tunnete end kunagi pettununa või kaotatuna, kuna teie kampaaniad ei toimi ootuspäraselt? Võib-olla ei saa te palju näitamisi või on teie konversioonid oodatust kallimad. Kui see juhtub, kipume süüdistama reklaami või sihtimist ning proovime uusi pilte, reklaamikoopiaid ja sihtimisvalikuid.
Kuid probleem võib olla väline. Kui maksate näitamiste eest (see on enamikus kampaaniates), on parim viis teada saada oma CPM-i (hind 1000 näitamise kohta).

Näitamiste eest tasumisel määrab CPM-i kaks peamist tegurit:
- Kui lihtne on sihtgrupis oleva kasutajani jõuda. Tavaliselt on CPM täpsem, mida täpsem on sihtimine.
- Konkureerivate kampaaniate arv, kes üritavad jõuda sinuga sama sihtgrupini.
Isegi kui enamik reklaamijaid seda teoreetiliselt teab, unustavad kampaaniatulemuste analüüsimisel CPM-i vaadata. Kui CPM suureneb, muutuvad teie üldised tulemused kallimaks, olenemata teie huvitavusest reklaam on või kui palju konversioone saate.

Kuid teie tõhusus eelarve võib ka CPM mõjutada. Eeldades teatud aja jooksul püsivat eelarvet, tähendab CPM-i suurenemine vähem näitamisi, nagu näete allolevast diagrammist. (Pange tähele, kuidas CPM-i ja näitamiste graafikud on sümmeetrilised.)

Vähem näitamisi tähendab vähem võimalusi konversiooni saamiseks. Kõrgemad kulud tähendavad, et iga ümberehitamine on ka kallim.
Nii et kui tulemused pole ootuspärased, vaadake enne uute reklaamide või sihtimisvalikute kaalumist oma CPM-i.
# 3: Mõõta CPC-d reklaami kvaliteedi hindamiseks
Kas poleks tore, kui oleks mõõdik, mis esindaks nii kasutajate huvi reklaami vastu (CTR) kui ka kampaania üldkulusid (CPM)? Selleks on klõpsutariif (CPC).
Tegelikult käivad näitamiste eest tasumisel (jällegi enamasti nii) CTR ja CPC käsikäes. Seda suhet näete järgmiselt diagrammilt. Pange tähele, kuidas jooned on peaaegu sümmeetrilised.
Hankige YouTube'i turunduskoolitus - võrgus!

Kas soovite parandada oma seotust ja müüki YouTube'is? Seejärel liituge suurima ja parima YouTube'i turundusekspertide kogumikuga, kui nad jagavad oma tõestatud strateegiaid. Teile antakse samm-sammult reaalajas juhendamine YouTube'i strateegia, videote loomine ja YouTube'i reklaamid. Saage oma ettevõtte ja klientide jaoks YouTube'i turunduskangelaseks, kui rakendate tõestatud tulemusi saavutavaid strateegiaid. See on teie veebisaidi Social Media Examiner sõprade otseülekanne.
ÜKSIKASJADE KLÕPSAKE SIIN - MÜÜK LÕPETAB 22. SEPTEMBRI!
Oletame näiteks, et teie eelarve on 20 eurot ja CPM on 10 eurot. See tähendab, et saate 2000 näitamist. Kui teil oli nende kohta 200 klikki, oli CTR 10% (2 000 x 10% = 200). See tähendab, et teie CPC oli 0,10 dollarit (20 USD / 200 = 0,10 USD).
Kui teil on sama stsenaariumi korral 400 klikki, oli teie CTR 20% (2 000 x 20% = 400). Ja sel juhul 20 dollarit / 400 = 0,05 dollarit.
Nagu näete, väheneb klõpsamissageduse suurenemisega klõpsutariif ja vastupidi.
Nagu varem nägite, suurenevad CPM-i suurenemisel ka teie kogukulud, sealhulgas CPC. See tähendab, et isegi kui CTR ja CPC on endiselt seotud, ei pruugi nende käitumine kogu aeg olla täpselt sümmeetriline. Seda näete järgmisel pildil. Pange tähele, kuidas CTR ja CPC on endiselt ühendatud, kuid CPM võib oluliselt mõjutada CPC väärtust.

Oletame, et teises stsenaariumis CTR-i kohal oli endiselt 20%, kuid CPM kasvas 10 dollarilt 20 dollarile. Sel juhul saaksite ainult 1000 näitamist ja isegi kui CTR jääks 10% juurde, annaks see 100 klikki. Sel juhul oleks CPC 20 dollarit / 100 = 0,20 dollarit.
See on CPC ilu. See mitte ainult ei täienda CTR-i teavet, et mõista teie huvi reklaami vastu, vaid annab teavet ka kogukulude kohta.
# 4: Jälgige muljeid andmete usaldusväärsuse hindamiseks
Mitte paljud kasutajad ei pea näitamisi peamiseks mõõdikuks. Lõppude lõpuks näitab näitamiste arv lihtsalt seda, mitu korda Facebook on teie reklaami kuvanud, olenemata sellest, kas inimesed sellele tähelepanu pöörasid.
Tegelikult kasutatakse seda mõõdikut tavaliselt ainult brändikampaaniates. Inimesed arvavad, et mida rohkem näitamisi nende reklaamid saavad, seda suurem on võimalus oma kaubamärk seal välja tuua ja kasutajad nende reklaamide vastu huvi tundma panna. Pidage meeles: ainus mõõdik, mis esindab kasutaja huvi teie reklaami vastu (mitte tingimata teie toote vastu, nagu näete hetkega), on CTR.
Kuid näitamiste arv on hea mõõdik, mida kasutada kampaaniate optimeerimine. Kampaaniate optimeerimine nõuab A / B testimist, mis tähendab, et loote oma reklaamist palju versioone ja isegi mitu reklaamikomplekti. Eesmärk on parandada oma kampaania tulemusi, peatades halvemini toimivad elemendid ja paigutades oma eelarve kõige paremini toimivatesse elementidesse.

Selleks vajate usaldusväärset teavet. Kui teie tulemused näevad välja väga head (või väga halvad), kuid teie reklaam on saanud vaid mõnisada näitamist, kuidas saate seda teavet usaldada? Tegelikult võivad tulemused tulevaste muljetega täielikult muutuda.
Nagu iga turundusuuringu puhul, vajate saadud teabe usaldamiseks head valimimahtu. Siin saavad näitamistest olulised mõõdikud. Tavaliselt soovite oma andmete usaldamiseks hakata saama vähemalt 1000 näitamist, kuigi kui saaksite 5000–10 000 näitamist, oleksid need andmed palju usaldusväärsemad.
# 5: Pakkumise hindamiseks võrrelge CTR-i konversioonimääradega
Kõrge CTR, kuid mitte piisavalt konversioone on pettumust valmistav tunne. Kui kasutajad on reklaamist huvitatud, siis miks nad konversiooni ei tee?
Hea uudis on see, et samamoodi nagu CTR tähistab kasutajate huvi teie reklaami vastu, näitab konversioonimäär kasutajate huvi teie pakutava vastu pärast seda, kui nad on teie reklaamil klõpsanud. See on reklaamil tehtud klikkide ja loodud konversioonide arvu suhe.
Isegi kui see sõltub klikkide arvust, ei sõltu see otseselt CTR-ist. Tegelikult, kui CTR on kõrge (st kui kasutajad on reklaamist huvitatud), on konversioonimäär hea viis aru saada, mis toimub väljaspool reklaami; see tähendab teie peal sihtleht või veebisaidil.
Kõrge CTR ja madal konversioonimäär on tavaliselt märk sellest, et kasutajatele ei meeldi miski, mida nad sihtlehel näevad. Selle kõige levinumad põhjused on:
- Vale sihtleht
- Kallis toode
- Reklaami petmine
- Reklaamis puudub teave
- Halvad ostutingimused
Ümberarvestuskurss käib koos CPA-ga. Nii et kui konversioonimäär suureneb, väheneb CPA ja vastupidi. Kuid CPM mõjutab seda suhet alati. Sellist käitumist näete järgmisel diagrammil.

Pange tähele, kuidas CPA ja konversioonimäära read on peaaegu sümmeetrilised, kuid neid mõjutavad endiselt CPM-i kõikumised.
# 6: ROI mõõtmiseks ühendage konversioonid ja CPA
Tavaliselt kasutatakse konversioone kampaania edukuse jälgimiseks peamise mõõdikuna. Kas suur konversioonide arv on alati hea uudis? Mitte tingimata. Kui kulutate nende konversioonide saamiseks rohkem raha kui nende tegelik väärtus, ei ole teie kampaania kasumlik.
Sellepärast peaksite alati arvestama konversioonide ja konversiooni hinnaga (CPA või värbamishind).

Madal CPA on alati hea uudis ja kampaania optimeerimise üks parimaid viise on keskenduda madala reklaami reklaamidele ja elementidele CPA-d. Samal ajal ei piisa madalast CPAst iseenesest ja see nõuab kampaania tegemiseks suurt hulka konversioone edukas. Tegelikult on madal CPA madalate konversioonidega märk väga aeglasest kampaaniate edastamisest, kus Facebook kasutab väikseid eelarveid.
CPA ja konversioonid on kaks mõõdikut, mis töötavad alati paralleelselt. Nii et ärge liiga põnevil, kui ainult üks neist näitab häid numbreid.
Järeldus
Facebooki reklaamide esitamine on üks parimaid viise oma ettevõtte veebis reklaamimiseks. Sotsiaalvõrgustik ei ole ainult kasutajate seas esikohal, mis tähendab, et võiksite oma reklaamiga jõuda rohkemate inimesteni, vaid see on ka mitmekülgne reklaamivahendid ja valikud.
Nii laia valikuvõimaluste olemasolu võib muuta teie kampaaniad analüüsimiseks segaseks, kui te ei tea, kust otsida või mida iga mõõdik tegelikult tähendab. Mõõdikute tähenduse teadmine võimaldab teil kampaaniaid optimeerida mitmel viisil. Näiteks saate oma CPA-d vähendada, parandades oma reklaami ja sihtlehte, aga ka leides madalama CPM-iga vaatajaskondi jne.
Mida sa arvad? Milliseid mõõdikuid tavaliselt kampaania toimivuse mõõtmiseks kasutate? Milliseid toiminguid teete, kui kampaania kulud on liiga kõrged? Milliseid reklaami elemente testite kampaaniate optimeerimiseks tavaliselt A / B-ga? Palun jagage oma mõtteid allpool toodud kommentaarides.
