Kuidas analüüsida oma Facebooki reklaamitulemusi: 7 jälgitavat mõõdikut: sotsiaalmeedia eksamineerija
Facebooki Reklaamid Facebooki Reklaamihaldur Facebook / / September 26, 2020
Kas teate, kas teie Facebooki reklaamid töötavad? Kas soovite teada, milliseid võtmemõõdikuid peaksite jälgima?
Selles artiklis leiate seitse olulist Facebooki reklaamimõõdikut, mida peate teadma, kust neid Ads Manageris leida ja mida teha, kui te ei saavuta soovitud tulemusi.
# 1: reklaamikulude tasuvus
Reklaamikulude tasuvus (ROAS) on iga reklaamimiseks kulutatud dollari kohta teenitud tulu summa. Ja lühidalt öeldes on see näitaja, mida kasutada oma Facebooki ja Instagrami reklaamitulemuste koheseks mõistmiseks. Ma arvan, et see on reklaamimõõdikute Püha Graal - veendumaks, et iga dollar, mille investeerite oma reklaamitegevusse, tagastab teile (vähemalt) dollari tagasi tulu.
ROAS-i arvutamise valem on lihtne: tulud ÷ reklaamikulud = ROAS.
Teie kogutulu määrate vastavalt Facebooki pikslile (ostu all) Ads Manageri konversiooniväärtuse veerg) ja jagage see selle loomiseks kulunud kogu reklaamikuluga tulu.
Lubage mul illustreerida: müüsite 10 ühikut 27-dollarist toodet Facebooki reklaamijad eelmisel nädalal, tuues sisse 270 dollarit tulu. Selle müügi tegemiseks kulutasite Facebooki reklaamidele 54 dollarit.
Tulud ÷ Reklaamikulud = ROAS
$270 ÷ $54 =5x
The x on ühe kordne. Sellisel juhul kulutab iga kord, kui andsite Facebooki sularahaautomaadile dollari, tagasi 5 dollarit tulu - ehk viis korda 1 dollari.
Kui olete minusugune, siis oleks hea, kui teil oleks pangaautomaat, mis sülitab 5-dollarised arved välja iga kord, kui teete 1-dollarise sissemakse, kuid Facebooki reklaamimaailmas pole see alati nii. Reklaamide tasuvuse tagamiseks pöörake tähelepanu oma ROAS-ile.
Kui teie ROAS on positiivne (kordne suurem kui 1), teenivad teie reklaamidollarid rohkem tulu kui reklaamile kulutatud summa.
Vastasel juhul öeldakse: sa oled tegemine raha.
Kui teie ROAS on negatiivne (kordne vähem kui 1), kulutate reklaamimisele rohkem kui teenitud tulu summa.
Vastasel juhul öeldakse: sa oled kaotamine raha.
Pange tähele, et ülaltoodud arvutus ei arvestanud muude äritegevuse kuludega, nagu teie meeskonna kulud, tööriistad ja tarkvara ning poe väljapanek (olgu see siis füüsiline asukoht või digitaalne kauplus, nagu a veebisait). ROAS-i arvutamisel soovitan arvestada ülejäänud muutuvate kuludega, et saada investeeringu üldine tasuvus (ROI).
Selleks võtke Facebooki reklaamikulutuste kogusumma pluss ülejäänud kulud ja jagage see oma kogutuluks:
Tulud ÷ (reklaamikulud + kulud) = ROI
Reklaamikulude ja kulude jaotamine on kõige lihtsam kuu aja järgi; Selle visualiseerimiseks arvutage jaanuari tulud ja jagage see jaanuari reklaamikulude ja ülejäänud selle kuu kulude summaga.
Tulles tagasi varasema näite juurde, kulutasite eelmisel nädalal reklaamidele 54 dollarit, et teenida tulu 270 dollarit. Ja teil tekkis ka 73 dollarit muid muutuvkulusid. Kui ühendate need numbrid ülaltoodud valemiga, on teie ROI 2,13x.
$270 ÷ ($54 + $73) = 2.13x
Iga kulutatud dollari eest teenisite 2,13 dollarit.
# 2: ostukonversiooni väärtus
Facebooki oma ostukonversiooni mõõdik jälgib teie reklaamitegevusest tehtud ostude koguväärtust.
Tegelikult on Facebookil hullumeelselt lihtne mõista teie reklaamidest saadavat kogutulu, näidates reklaamihalduris ostukonversiooni väärtust.
Selle numbri saate käsitsi arvutada, kui lähete oma PayPali kontole või isegi kassasse ja tuvastate, et tulu tuli sellest reklaamist. Kuid ostu konversiooniväärtuse arvutamiseks on lihtsaim viis installida Facebooki piksel.
Piksli installimine hõlmab väikese koodilõigu lisamist oma veebisaidile, mis annab Facebookile teada, et see reklaam tõi selle tulu. Kui teil pole veel oma Facebooki pikslit installitud, ärge muretsege! See video tutvustab teile protsessi:
Ostukonversiooni väärtuse käsitsi arvutamiseks võtke müüdud üksuste arv ja korrutage see nende ostuhinnaga.
Müüdud üksuste arv x üksuse hind = ostukonversiooni väärtus
Eelmises näites müüsite 10 kaupa, mille igaüks maksis 27 dollarit, nii et ostukonversiooni väärtus on 270 dollarit:
10 x 27 dollarit = 270 dollarit
Seejärel kasutatakse ostukonversiooni väärtust ROAS-i arvutamiseks koos teie reklaamikuludega.
Kõik, kui teie ostukonversiooni väärtus on positiivne, võib kõik korras olla, aga mis siis, kui see on suur rasvane null? See tähendab teie Facebooki reklaamid ei tööta.
Kui teie Facebooki reklaamid töötavad ja teete müüki, on ostukonversiooni väärtus positiivne number. Kuid kui näete nulli, tähendab see tavaliselt, et teie Facebooki reklaamides või müügiprotsessis on midagi valesti.
Järgmised mõõdikud, mida käsitleme, aitavad teil tuvastada kitsaskohad.
# 3: Ostu hind
Mulle meeldib vaadata ostu hinda, mida tavaliselt nimetatakse ka ostuks soetusmaksumus (CPA). Mõlemat fraasi saab kasutada vahetatult.
Ostu hind on kiire viis hinnata, kas müüte üksikuid tooteid kasumlikult või kahjumiga pärast oma reklaamikulude arvestamist. See näitab teile ühe tooteühiku müümiseks vajaminevaid reklaamikulusid kokku. Seda saab kasutada ka üksikute kaupade kasumimarginaali kiireks arvutamiseks.
Kui Facebooki piksel on installitud, arvutab Facebook selle teie eest automaatselt Ads Manageri veerus Ostuhind.
Võite oma ROAS-i määramise alternatiivse viisina kasutada seda numbrit ja ülalnimetatud ostukonversiooni väärtust.
Illustreerime ülaltoodud ekraanipildil olevaid numbreid.
Ostukonversiooni väärtus ÷ Ostu hind = ROAS
$1,735.20 ÷ 399.85 = 4.34
Kui toote hinnast lahutada ostu hind, saate määrata oma kasumimarginaali:
Toote hind - kulu ostu kohta = kasumimarginaal
Selles näites kulutasite eelmisel nädalal Facebooki reklaamidele 54 dollarit 10 ühiku müümiseks. See tähendab, et teie reklaamikulutus ühiku kohta oleks 5,40 dollarit:
$54 ÷ 10 = $5.40
Kui toodet müüakse 27 dollari eest, mis maksab teile 5,40 dollarit reklaamikulusid, on teie kasumimarginaal 21,60 dollarit.
$27 – $5.40 = $21.60
Ärge unustage arvestada oma muutuvate kuludega, et saaksite kohe aru saada, kas teie ostu hind - mida kulutate uue kliendi hankimiseks - on teie ettevõtte jaoks asjakohane.
Kui teie kasumimarginaal on positiivne arv (suurem kui 0 dollarit), teenivad teie reklaamdollarid rohkem reklaami jaoks kulutatud tulu.
Vastasel juhul öeldakse: sa oled tegemine raha.
Kui teie kasumimarginaal on negatiivne arv (alla 0 dollari), kulutate reklaamimisele rohkem kui teenitud tulu summa.
Vastasel juhul öeldakse: sa oled kaotamine raha.
# 4: viib
A plii on inimene, kes tunneb huvi teie brändi toodete või teenuste vastu - tavaliselt määratletakse seda kellena tellib või valib oma e-posti aadressi, et saada täiendavat turundus- ja müügiteemat kirjavahetus.
Iga uus e-posti tellija loeks müügivihjeks.
Kui olete e-kaubanduse ettevõte, mis suunab inimesi otse teie müügilehele või veebipoodi, ei pruugi teil olla e-posti tellijaid.
Iga uus teie veebipoe külastaja loeks a lingi klõps.
# 5: tulu plii kohta
Sõltuvalt sellest, kummal pool võrrandit langete, arvutage kas oma müügitulu müügivihje kohta (EPL) või tulu kliki kohta (EPC).
EPL on saadud tulu summa jagatuna selle tulu saamiseks vajalike müügivihjete koguarvuga. Kui teie ettevõte genereerib müügivihjeid (või tellijaid või mingisuguseid optsioone), kus teie müügiprotsess toimub loomulikult e-posti teel, kasutate EPL-i.
EPC on saadud tulu summa jagatud selle veebisaidi klikkide koguarvuga, mis selle tulu saamiseks kulus. Kui saadate inimesed otse oma müügilehele või veebipoodi (ei müüda e-posti teel), kasutaksite EPC-d.
EPL või EPC arvutamiseks vajate kahte asja:
- Teie ostukonversiooni väärtus (mõõdik nr 2 ülal)
- Müügivihjete (või klikkide) arv (mõõdik nr 4 ülal)
EPL või EPC saamiseks võtke nüüd ostukonversiooni väärtus ja jagage see müügivihjete (või klikkide) koguarvuga:
Ostukonversiooni väärtus ÷ müügivihjete (või klikkide) arv = tulu müügivihje (või kliki) kohta
See dollariline summa ütleb teile, kui palju on teie ettevõtte jaoks väärt iga uus tellija, kes registreerub teie e-posti loendis või siseneb teie müügiprotsessi. Seejärel saate selle teabe põhjal hinnata, kui palju olete nõus uue müügivihje (või kliki) omandamiseks kulutama, kuna olete nüüd aru saanud selle väärtusest oma ettevõtte jaoks.
Hankige YouTube'i turunduskoolitus - võrgus!
Kas soovite parandada oma seotust ja müüki YouTube'is? Seejärel liituge YouTube'i turundusekspertide suurima ja parima kogunemisega, kui nad jagavad oma tõestatud strateegiaid. Teile antakse samm-sammult reaalajas juhendamine, millele keskendutakse YouTube'i strateegia, videote loomine ja YouTube'i reklaamid. Saage oma ettevõtte ja klientide jaoks YouTube'i turunduskangelaseks, kui rakendate tõestatud tulemusi saavutavaid strateegiaid. See on teie veebisaidi Social Media Examiner sõprade otseülekanne.
ÜKSIKASJADE KLÕPSAKE SIIN - MÜÜK LÕPETAB 22. SEPTEMBRIT!# 6: kulu plii kohta
Tagaküljel on plii hind (CPL). Nagu ülaltoodud võrrandis, asendage oma arvutuses „plii” väärtusega „klikk”, kui teie ettevõte ei loo müügivihjeid.
CPL on summa, mille kulutate a üksik teie ettevõtte jaoks uus müügivihje.
CPL arvutamiseks võtke Facebooki reklaamikulutuste kogusumma ja jagage see reklaamikulude tekitatud müügivihjete arvuga:
Reklaamikulud ÷ müügivihjete arv = hind müügivihje kohta
Näiteks kui kulutate 100 müügivihje genereerimiseks 130 dollarit, on teie CPL 1,30 dollarit:
$130 ÷ 100 = $1.30
Kui teie EPL on 2,70 dollarit ja CPL on 1,30 dollarit, teenite 1,40 dollarit iga uue müügivihje eest, kes teie torujuhtmesse jõuab. Võttes arvesse teie muutuvkulusid, saate määrata, mitu müügivihjet peaksite teatud perioodil looma, et saavutada oma tulu ja tasuvuse eesmärgid.
Kui kasutate Facebooki pikslite teisendamise sündmused, Teatab Ads Manager sellest numbrist teile automaatselt veeru Kulu eest.
# 7: klikkimise määr
Siiani arutatud mõõdikud põhinevad teie Facebooki reklaamimise üldistel tulemustel koos teie müügiprotsessi efektiivsusega. Üldiste reklaamitulemuste ja mõõdikute tõhusaks manipuleerimiseks ja optimeerimiseks on vaja kehtiv tugev Facebooki reklaamistrateegia, mis aitab teil tähelepanu pöörata tuluks (autopiloodil).
Vaatamata teie üldisele müügiprotsessile on teie klikkimise määr (CTR) näitaja selle kohta, kui haarav on teie reklaamikoopia ja loominguline reklaam oma Facebooki reklaamidega sihtrühmale.
Facebookil on kaks erinevat CTR-mõõdikut:
- CTR (lingi klikkimine) on teie reklaami vaadanud inimeste lingiklikkide arv.
- CTR (kõik) on teie reklaamiga üldiselt suhelnud inimeste arv. Selleks võib olla meeldimine, kommenteerimine, jagamine, karusselli pühkimine või linkidele klõpsamine. See on kõigi selle reklaami seotuste liit.
Voogreklaamide esitamisel püüan tavaliselt CTR-i ületada 1,5%. Kui lingi CTR on alla 1,5%, soovitan teil tavaliselt tagasi minna ja reklaami koopiat ning reklaami muuta.
Parempoolsete veergude reklaame klõpsatakse seevastu tavaliselt palju harvemini kui vooreklaame. Niikaua kui teie paremas veerus olevad reklaamid saavad lingi CTR-i 0,5%, on teil kõik korras. Kui ei, siis muutke ka neid reklaame.
Võib-olla olete kuulnud kaasamise määr visatakse olulise mõõdikuna ringi. Facebook-speak'is on teie seotuse määr teie CTR (kõik). See jagatakse teie reklaamipostituse saadud seotuste koguarv näitamiste koguarvuga:
Kaasamine ÷ näitamised = CTR (kõik)
Sarnaselt teie lingi CTR-iga soovite, et inimesed suhtleksid teie reklaamidega, kuna ükski klikk ei too müüki.
Kuidas nendele Facebooki reklaamimõõdikutele Ads Manageris juurde pääseda
Nüüd, kui teil on nende seitsme olulise Facebooki reklaamimõõdiku käsitsemine, sukeldume reklaamihaldurisse ja avastame, kust neid leida.
Esimene asi, mida näete Ads Manageri avamisel, on teie üldine juhtpaneel. Kui vaatate veergude ülaosa, näete ainult kahte mõõdikut: linkide klikid ja veebisaidi ostud.
Niisiis, kust leiate ülejäänud need mõõdikud?
Otsige üles nupp Veerud: toimivus ja tehke sellele klõps. Rippmenüüs näete 13 erinevat aruandevaadet, mille vahel valida.
Mõlemaga tasub veidi aega võtta, alates edastamisest ja video kaasamisest kuni sihtimise ja loovuseni. Siiski ei kavatse te ühtegi neist aruandluse eelseadetest kasutada, sest mõõdikud on kõikjal olemas. Selle asemel looge oma kohandatud aruandevaade, mis sisaldab konkreetseid mõõdikuid, millest oleme täna rääkinud.
Selleks valige ülaltoodud rippmenüüst Kohanda veerge.
Avanevas aknas on loetletud kõik mõõdikud, mida Facebook võimaldab teil mis tahes teie reklaamist jälgida. Soovi korral saate neid kõiki sirvida, kuid kuna teate täpselt otsitavaid mõõdikuid, on nende leidmiseks lihtsam kasutada funktsiooni Otsing.
Alustage otsinguribal reklaamikulude tasuvuse (ROAS) sisestamist ja näete kuvatavat ROAS-i mõõdiku ostmist. Märkige ruut Kokku (mõõdik nr 1).
Pärast valiku Kokku lisamist lisab Facebook selle mõõdiku automaatselt parempoolsesse veergu. Kui kerite loendi lõpuni alla, näete oma veebisaidi ostu tasuvuse ja mobiilirakenduse ostu tasuvuse kuvamise võimalusi. Soovitan tühistada märkeruudud, kui teil pole veebisaiti ja rakendust, kus proovite mõlemat mõõdikut eraldi jälgida.
Kui ROAS on lõpetatud, jätkake ostmisega. Sisestage otsinguribale „osta” ja kuvatakse uued suvandid. Valige ostude kõrval märkeruudud Väärtus ja kulu (ostukonversioonide väärtuse [mõõdik nr 2] ja ostu hind [mõõdik nr 3] jaoks).
Jällegi kuvatakse need mõõdikud akna paremas servas. Tühistage kindlasti kõigi ostude konversiooniväärtuse märkeruudud.
Järgmine on teie EPL. Kahjuks ei leia te oma EPL-i Ads Managerist, kuna see on käsitsi arvutatud. See on teie kogutulu jagatud Facebooki reklaamidest loodud müügivihjete arvuga (kasutades ülaltoodud mõõdiku nr 5 valemit).
Kuid võite mõelda, kuidas leida loodud müügivihjete arv. Noh, see on lihtne - lisage lihtsalt kohandatud aruandesse müügivihjete mõõdik. Sisestage otsinguribale Pliid ja seejärel märkige ruut Kokku. CPL-i lisamiseks (mõõdik # 6) valige ka selle kõrval asuv märkeruut Kulu.
Viimane asi, mida peate tegema, on otsida CTR-i (mõõdik # 7). Valige nii CTR (kõik) kui ka CTR (lingi klikkimise määr) märkeruudud.
Enne kohandatud aruandlusvaate eelseadistusena salvestamist veenduge, et parempoolses veerus pole ühtegi märkeruutu.
Seejärel valige akna vasakus alanurgas Salvesta eelseadetuna ja sisestage nimi (näiteks Kõige olulisemad mõõdikud). Muudatuste rakendamiseks klõpsake paremas alanurgas nuppu Rakenda.
Nüüd näete ekraanil kõiki mõõdikuid, mida oleme käsitlenud: ROAS, ostukonversiooni väärtus, hind per ost, müügivihjete koguarv (EPL-i määramiseks), CPL ja CTR (nii linkide kui ka kõigi teie postitused).
Pro näpunäide: Vaadake lehte, et oma reklaami tulemuste analüüsimisel aega kokku hoida kolm Facebooki reklaamide kohandatud aruannet reklaamide toimivuse kiireks analüüsimiseks: ROI-i hetktõmmise aruanne, müügivihje edenemise aruanne ja kaasamisaruanne.
Vaata videot:
Järeldus
Suurim viga, mida turundajad minu Facebooki reklaamitulemuste mõõtmisel pidevalt näevad, on arvamine, et nad peavad kõike jälgima. Te ei pea teadma kõiki mõõdikuid päikese all. Alustasime täna seitsme lihtsa mõõdikuga ja need võivad juba tunduda palju, et pea ümber keerutada.
Kuid ma tahan teile kinnitada, et see ei pea tunduma nii keeruline. Andke endale luba täna minna Ads Managerisse ja katsetada. Teie arusaam tuleneb juurutamisest (ja sellel teel ka natuke katse-eksituse meetodil).
Isegi kui ei tundu, et neil andmetel on teile praegu palju mõtet, jätkake joont, kui teil on rohkem Ads Manageri kasutuskogemust, hakkate aeglaselt mõistma olulisi mõõdikuid ja kuidas neid mõõta kasutada oma tulemusi. Ole lihtsalt enda suhtes kannatlik, sest see võtab aega.
Mida sa arvad? Kuidas aitavad need seitse Facebooki reklaamimõõdikut kampaaniaid paremaks muuta? Jagage oma mõtteid allpool toodud kommentaarides.
Veel artikleid Facebooki reklaamides:
- Siit saate teada, kuidas kasutada Facebooki reklaame müügi ja müügivihjete kiireks genereerimiseks.
- Siit saate teada, kuidas kasutada Facebooki funktsiooni Mitme teksti optimeerimine reklaamide vaevata erinevate inimeste jaoks kohandamiseks.
- Vaadake, kuidas kasutada kuut tüüpi Facebooki reklaame, et inimesi klienditeel edasi liikuda.