10 Facebooki reklaamimõõdikute turundajat peavad jälgima: sotsiaalmeedia eksamineerija
Facebooki Reklaamid Facebooki Analüütika Facebook / / October 13, 2021
Kas olete kõikidest Facebooki reklaamihalduri mõõdikutest hämmingus? Huvitav, millistele keskenduda?
Sellest artiklist leiate 10 olulist mõõdikut, mida oma Facebooki reklaamide analüüsimisel kasutada. Lisaks saate teada, kuidas neid kohandatud aruandega jälgida.
![10 Facebooki reklaamimõõdikute turundajat peavad jälgima Charlie Lawrance sotsiaalmeedia eksamineerijas.](/f/7af563d54769d43cc7f2d89810bac507.png)
Facebooki reklaamide mõõdikute jälgimine kohandatud aruandes
Kui rääkida Facebooki reklaamimõõdikutest, saate need laias laastus jagada kahte rühma: vaikimisi ja kohandatud. Vaikimõõdikud on reklaamihalduris juba olemas ja valite need lihtsalt kohandatud aruande loomisel. Seevastu kohandatud mõõdikud on need, mille loote erinevate valemite abil andmete kuvamiseks, mis pole teie reklaamikontol standardvarustuses.
Facebooki reklaamimõõdikute arvust, mida võiksite oma reklaamikontol analüüsida, on lihtne üle jõu käia-katvus, näitamised, sagedus, tulemused, klikkimise määr (CTR), kvaliteediskoor, konversioonide järjestusja reklaamikulude tasuvus (ROAS), kui nimetada vaid mõnda. Kohandatud mõõdikute loomise võimalusega muutuvad valikud lõputuks.
Et mõõta oma Facebooki reklaami tegelikku mõju teie ettevõttele ja kuidas see loob uusi müüke ja kliendid, ma juhendan teid, kuidas lisada kohandatule 10 põhimõõdikut (nii vaikimisi kui ka kohandatud) aruanne.
#1: looge Facebooki reklaamihalduris uus kohandatud aruanne
Alustuseks peate koostama kohandatud aruande, et saaksite lisada kõik vaike- ja kohandatud mõõdikud, mida kavatseme hõlmata, ühte andmevaadesse. See võimaldab teil neid mõõdikuid hõlpsalt vaadata kõigis kampaaniates, reklaamikomplektides ja reklaamides.
Oletame, et kasutate oma ettevõtte jaoks müügi loomiseks Facebooki reklaame ja kasutate konversioonide kampaania eesmärki, optimeerides ostude jaoks. Teie kampaania eesmärk on luua ostutoiming, mis tähistab teie toote või teenuse müüki. See võib olla käegakatsutav nagu Shopify kaudu tegutsevas poodiettevõttes või toote müük Kajabi või SamCarti kaudu tegutsevale teabeettevõttele.
Kohandatud aruande koostamiseks avage oma Facebooki reklaamihaldur juhtpaneelil ja klõpsake ekraani paremas servas asuvat veergude nuppu. Seejärel näete kõigi vaikemõõdikute loendit, mille toimivus on vaikimisi valitud.
![](/f/fa730ef8c5edc4f57a690644c671a69b.png)
Kerige loendi alla ja valige Kohanda veerge. See võimaldab lohistada mõõdikud, mida soovite jälgida, oma aruandluse juhtpaneelile.
Aknas Kohanda veerge leiate kolm veergu. Vasakul näete mõõdikute kategooriaid, millest valida, keskel valite mõõdikud ja parempoolses veerus on loetletud aruandlusvaates kaasatavad mõõdikud.
Parempoolses mõõdikute loendis lubab Facebook kustutada mõõdikud, mida te ei soovi oma kohandatud aruandes kasutada, ja lohistada nende ümberjärjestamiseks.
![](/f/1358ea2a7999a7d3dd32b016e2ba873a.png)
Hankige ekspertidelt sotsiaalmeedia turunduskoolitus
![Sotsiaalmeedia turundusmaailm](/f/e2faf4b218673c3fa1a7c07d796230a4.png)
Kas soovite konkurentidest ette jõuda või õppida oma strateegiat mitmekesistama?
Õppige kümnetelt valdkonna kõige usaldusväärsematelt ekspertidelt, hõõruge küünarnukke teiste nutikate turundajatega ja viige oma turundus järgmisele tasemele selle 3-päevase ürituse ajal päikeselises San Diegos, CA.
VAATA LISAKSAlustuseks kustutage parempoolses veerus järgmised mõõdikud:
- Muljed
- Kvaliteedi pingerida
- Kaasamismäära pingerida
- Konversioonimäära järjestus
- Esitatakse 3-sekundilist videot
- Video vaatamise protsent
- Video keskmine esitusaeg
Mõõdiku kustutamiseks klõpsake lihtsalt mõõdikul paremal asuvat X -i.
Kui olete lõpetanud, on järgmine samm hakata lisama kohandatud aruandele mõõdikuid koos toimivuse vaikemõõdikutega (nt tulemused ja kulu tulemuse kohta), mida te ei kustutanud.
#2: lisage 4 mõõdikut, et hinnata veebisaidi liiklust oma Facebooki reklaamist
Esimesed neli mõõdikut, mida soovite oma aruandele lisada, aitavad teil kindlaks teha, kas teie Facebooki reklaamist genereeritud liiklus jõuab teie veebisaidile ja kui palju see teile maksab.
Alustuseks lisage need kolm mõõdikut:
- Linkide klikid
- CPC (lingi kliki hind)
- Sihtlehe vaatamised
Lisatavate mõõdikute kiireks leidmiseks saate kasutada ekraani ülaosas olevat otsinguriba.
![](/f/f4884cee787448672f004b727f59079f.png)
Need kolm mõõdikut on platvormil olulised mõõdikud, mis mõõdavad teie reklaamidel klikkivate inimeste ja teie veebisaiti laadima jäävate inimeste vahelist langust. See on üks esimesi asju, mida Facebooki reklaamide esitamisel vaadata, sest see näitab, kui suur osa reklaamidel klikkivatest liiklustest jõuab tegelikult teie URL -i sihtkohta.
Üks linkide klikkide ja sihtlehe vaatamiste vahelise languse põhjus on aeglane lehe laadimisaeg. Kui saate 100 lingil klikkimist, kuid näete ainult 50 sihtlehevaatamist, tähendab see, et teie veebisait laaditakse liiga aeglaselt ja teil on suur probleem. Olete just kahekordistanud oma liikluse maksumuse, sest ainult iga teine inimene jääb lehe laadima, mitte igaüks, kes teie reklaamil klikib.
Teine oluline mõõdik, mida peate mõõtma (kuna see määrab teie CPC), on CTR, täpsemalt lingi CTR. Lisage see pärast sihtlehe vaatamiste mõõdikut. Mida parem on teie CTR, seda rohkem premeerib Facebook teid reklaamijana, andes teile madalama CPC, kuna CPC ja CTR vahel on otsene seos.
![](/f/0816ef3fa5a9d9ce98b3998409caf6c9.png)
Näiteks saate kasutada CTR -i võrdlusaluseid, mis põhinevad vaatajaskonna temperatuuril. Näete madalamat CTR -i külmad publikud nagu lookalikes ja huvipõhised sest need on uued inimesed, kes teie ettevõtet veel ei tunne. Seadke seda tüüpi vaatajaskondadele vähemalt 1% CTR.
Sest Instagrami kaasajate soe publiknäete kõrgemat CTR -i, nii et seadke vähemalt 1,5%. Veebisaidi liikluse või e -kaubanduse standardsündmuste, näiteks ostukorvi lisamise kuumade vaatajaskondade jaoks püüdke saavutada vähemalt 1,75% CTR.
#3: lisage 4 ostupõhist Facebooki reklaamimõõdikut
Liigume nüüd ostupõhiste mõõdikute juurde. Soovite oma aruandlusveergu lisada need neli mõõdikut.
- Ostude koguarv
- Ostu väärtus (annab ostukonversiooni väärtuse)
- Ostuhind (andes soetusmaksumuse)
- ROAS -i ostmine
Pärast nende mõõdikute lisamist tühistage kindlasti parempoolses veerus olevate iga ostumõõdiku all olevad märkeruudud. Need annavad täiendava jaotuse, mida te ei soovi, kuna vaatate mõõdikuid tervikuna.
![](/f/7c876519205bfa53194905ea38213903.png)
Juhtige sotsiaalmaksu, selle asemel et mängida Catch Up'i
![Sotsiaalstrateegia klubi](/f/e1d9db8f55029850489652ed741ea18f.png)
Hirmus imestada "Mis nüüd?" iga kord, kui sotsiaalne platvorm muutub või turg muutub?
Vaadake, kuhu suundub sotsiaalmeedia turundustööstus - enne kui see juhtub - koos iganädalase põhjaliku trendianalüüsiga.
Sotsiaalstrateegia klubi olgu teie salajane konkurentsieelis.
VAATA LISAKSÜlaltoodud neli ostumõõdikut näitavad teile kõike, mida peate teadma oma teenitud müügi arvu ja kui palju tulu, mille saate seostada nende müükide, soetusmaksumuse ja ROAS -iga, andes teile oma Facebooki kasumlikkuse reklaame.
Teeme kiire kokkuvõtte. Nüüd peaks teil olema kohandatud aruandlusveerg koos järgmiste lisamõõdikutega.
- Linkide klikid
- CPC
- Sihtlehe vaatamised
- Lingi CTR
- Ostud
- Ostab konversiooniväärtuse
- Maksumus ostu kohta
- ROAS -i ostmine
#4: lisage 2 kohandatud mõõdikut tellimuse keskmise väärtuse ja müügilehe konversioonide jälgimiseks
Nüüd koostate kaks kohandatud mõõdikut, mis annavad teile täiendava ülevaate lisaks Facebooki vaikeväärtustele.
Tellimuse keskmine väärtus
Esimene kohandatud mõõdik, mille soovite luua, on keskmine tellimuse väärtus (AOV).
Klõpsake aknas Kohanda veerge linki Loo kohandatud mõõdik.
![](/f/c815e15b7e98a905243c8cb56c0cb312.png)
Nimetage hüpikaknas sellele mõõdikule AOV, mis tähistab keskmist tulu ostu kohta. Teie soetusmaksumuse (ostuhind) ja AOV vahel on teie ROAS.
Oletame, et ostmine maksab teile 15 dollarit ja AOV on 45 dollarit. Teie ROAS on 3X, kuna $ 45 ÷ $ 15 = 3.
AOV arvutamiseks kasutate Facebooki jaoks järgmist valemit:
Ostude konversiooniväärtus ÷ ost
Valige kohandatud mõõdiku nime kõrval rippmenüüst Vorming valik Numbriline. Seejärel alustage jaotises Valem tippimist „ostude konversiooniväärtus” ja valige see hüpikmenüüst.
![](/f/ebb45dcd7a902813d600324762707714.png)
Seejärel klõpsake jagamise sümbolil ja seejärel tippige „ostud”.
Pärast valemi sisestamist klõpsake käsul Loo mõõdik. See näitab teile nüüd AOV -i.
![](/f/a11f2337fc8a23d2ed417a4ad7f41399.png)
Järgmine samm on lisada see kohandatud mõõdik oma aruandesse. Valige keskmises veerus kohandatud mõõdikute jaotises AOV.
![](/f/215ec8e95dcaa27223e29811be5dc368.png)
AOV on ülitähtis, sest reklaame analüüsides leiate, et mõnel reklaamil on paremad Facebooki mõõdikud, näiteks parem CTR. Nende ROAS ei pruugi siiski olla nii hea, sest nende AOV pole nii kõrge. Mõistmisel on oluline mõista, millised reklaamid annavad kõrgeima AOV -i ja seega ka kõrgeima ROAS -i oma Facebooki reklaami edu ja järgmiste sammude teadmine, olgu see siis edasine testimine, optimeerimine või skaleerimine.
Müügilehe konversioonimäär
Teine kohandatud mõõdik, mida soovite luua, on müügilehe konversioonimäär. Oluline on teada oma müügilehe konversioonimäära, sest näete, millised Facebooki reklaamid teisendavad paremini, mitte lihtsalt CTR-i vaatenurgast (mis on Facebookis kasutatav mõõdik), kuid kasutades Facebooki-välist mõõdikut, näiteks müügilehe konversiooni määra.
Selle kohandatud mõõdiku seadistamiseks klõpsake uuesti nuppu Loo kohandatud mõõdik. Sisestage selle mõõdiku nimele „müügilehe konversioonimäär” ja valige vorminguks Protsent.
Jaotises Valem sisestage selle mõõdiku arvutamiseks järgmine valem:
Ostud ÷ sihtlehe vaatamised
See annab teile protsendipõhise müügilehe konversioonimäära. See vaatab sihtlehe vaatamisi-inimesi, kes on tegelikult jäänud selle lehe teie reklaamidest laadimiseks-ja seejärel nende inimeste protsenti, kes on ostnud 7-päevase omistamisakna jooksul.
Kui olete lõpetanud, klõpsake nuppu Loo mõõdik.
![](/f/2b887b4660408899f8fb11fd1c7015d5.png)
Seejärel lisage aruandesse äsja loodud kohandatud mõõdik.
Mõned kõrgeimad müügilehe konversioonimäärad, mida ma hiljuti näinud olen, on kogu kontol umbes 8%. Olen isegi näinud, et külmade kampaaniate puhul on müügilehtede konversioonimäär 10%, kui kasutan kohandatud sihtlehte Facebooki liikluse jaoks.
Teeme veel kord kokkuvõtte. Kohandatud aruandes on teil järgmised veerud.
- Linkide klikid
- Lingi kliki hind
- Sihtlehe vaatamised
- Link klõpsake CTR
- Ostud
- Ostke konversiooni väärtus
- Maksumus ostu kohta
- Reklaamikulude tasuvus
- Tellimuse keskmine väärtus
- Müügilehe konversioonimäär
Viimane samm on selle aruande salvestamine eelseadistusena. Selleks klõpsake vasakus alanurgas nuppu Salvesta eelseadistustena, tippige selle nimi ja seejärel klõpsake nuppu Rakenda.
![](/f/b17f225aebec42eab1d264b0da37a88d.png)
Sellest saab teie kohandatud ROAS -aruanne, mille abil saate mõõta oma kampaaniate tõhusust. Saate selle valida oma Reklaamihalduri juhtpaneeli rippmenüüst Veerud.
Järeldus
Need on peamised mõõdikud, mida peate Facebookis jälgima - vaikimisi ja kohandatavad mõõdikud, mida saate luua -, mis on teie platvormil edu hindamisel olulised.
Kasutades Facebookis olevaid mõõdikuid, nagu linkide klikid ja sihtlehe vaatamised, saate mõõta teie saidile saadetava liikluse tõhusust. Seejärel saate Facebooki-väliste mõõdikute-ostude ja kohandatud mõõdikute-abil mõõta oma reklaami tegelikku mõju teie ettevõttele ning seda, kuidas see loob uusi müüke ja kliente.
Hankige rohkem nõuandeid Facebooki reklaamide kohta
- Skaleerige oma Facebooki reklaame.
- Looge soojad Facebooki reklaamipublikud.
- Väljuge Facebooki reklaamide õppimise etapist kiiremini.
Kogege maailma suurimat sotsiaalmeedia konverentsi
![Sotsiaalmeedia turundusmaailm](/f/e2faf4b218673c3fa1a7c07d796230a4.png)
Kvaliteetne turunduskoolitus, teostatavad kaasavõtmised ja kasulikud ühendused - see on vaid murdosa sellest, mida võite oodata sotsiaalmeedia turundusmaailmas! Liituge sel kevadel päikesepaistelises San Diegos tuhandete nutikate turundajatega ja edendage oma turundust.
🔥 Müük lõpeb teisipäeval! 🔥
HANGIGE PILETID KOHE